minbloggomfamiljen.blogg.se

Här skriver jag om min familj mig själv så klart och det jag älskar, hatar mm

Träning.... urk

Publicerad 2013-04-15 13:18:10 i Allmänt

Yes, eller!!!
Nä är fan (ursäkta språket) trött på tjockis livet :P har hört för många "sköna" kommentarer nu.... som ex:'
dottern: Mamma varför är din mage så smal?
Jag: tycker du mamma har smal mage?
 dottern: jaa den är inte lika tjock som i förrgår!!!!
 
eller favoriten :P
Kollar på bigestloser:
Jag: Tänk att man inte fick vara med för jag inte va tillräkligt tjock!
 sambon: Jasså hur tjock måste man va då?
hhmm ;)
 
nice eller hur!!
Så ja jag har börjar lite smått och kämpa, blir ingen beach 2013 men nått måste ju hända.
dock är jag inte personen som enbart lat sitter och vräker i mig skit, utan det har och är mest psykiskt, man mår inte bra helt enkelt, det har hänt för mycket runt om en hela år 2012-2013 som gjort att man helt enkelt har gott in i väggen, men självklart visar man det inte utåt, det får man inte göra, det är tabu!!!
Pappas död, allt man fick ta på sig, sen syskon som helt skärmat av sig om hur man känner eller mår uppe på det hela har man sin mor att oroa sig för och ta hand om även om hon är förbannat envis och man måste tvinga på hene hjälp ;) :) (har nog själv mycket av hene i mig) så det uppstår ju div diskutioner, samt planerar hon in sin begravning med mig hur hon vill ha osv så det inte går som med pappa.... men lilla mamma du är inte död ännu, och jag vet att det kommer gå åt helvete med oss syskon i alla fall har jag inte varit utanför förr så tro mig, det kommer bli tomt som aldrig förr, men det är man beredd på, dock tror ju mamma om hon förbereder bättre att det inte kommer hända... osv osv... aa to mutch info kanske, men hallå välkommen till mitt liv !!
 
SOM sag, träning va det, har förbannat ont i kroppen, japp träningsvärk ;) men det sägs vara bra så vi fortsätter så, dock va gäller träningsvärken i halsen har jag den att tacka för magsjukan vi hade förra veckan, INTE lika roligt.
så det va lite om det, over and out!
 
ps -17 dagar och nedräkning.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela