minbloggomfamiljen.blogg.se

Här skriver jag om min familj mig själv så klart och det jag älskar, hatar mm

Familj.....

Publicerad 2013-04-08 12:44:00 i Allmänt

 
Familj behöver inte vara blodigt det kan fan endast bestå av vatten..
Jag har det lite så med mina syskon, från småskitar har jag alltid varit utanför deras klick, har varit de så länge jag minns, och tyvärr är det lite så nu med.
Om jag inte fått det bekräftat av andra så hade jag nog varit galen vid det här laget, för många gånger är det sånt psyk spel, men syskon är syskon, vad brukar man kalla det, syskon kärlek... nee my as!!
Vi hade en bekant som kännt oss sen små barn och denna person va här och hälsa på, varpå denne säger:
Jag ser att du är lika utanför hos dina syskon som när ni va små!!!
MEN HALLÅ! det skar lite inom mig faktiskt.... va svarar man på det, ja jo du tycker det!!!
Har nog alltid förträngt det men eftersom andra märker så är det nog lika bra att inse och växa upp!
Det är ingen ide att försöka behaga för att passa in...
 
Så ja det blev ett tråk inlägg....men ibland gör det bara ont!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela