minbloggomfamiljen.blogg.se

Här skriver jag om min familj mig själv så klart och det jag älskar, hatar mm

Tårtor

Publicerad 2013-03-31 12:41:22 i Allmänt

Sommartid !!!!
Nu känns det väl ändå vår på allvar när vi ställt om oss till sommartid....
Nja kl ställs fram en timme men ändå kan jag inte låta bli när ungarna va uppe tiidigt som vanligt kl 07... ok men då är kl igentligen 06 :P så det är tidigt ändå...
Tog ut alla och handlade lite inför i morgon, sambon har jobbat så han ligger och sover...
Våran äldsta blir hela 14år i morgon!!
Han har därmed beställt smörgåstårta, så det är vad jag har att fixa med i dag.
Väl hemma så tog vi fram lite playdoh och det är dags för minstingen att sova middag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela