minbloggomfamiljen.blogg.se

Här skriver jag om min familj mig själv så klart och det jag älskar, hatar mm

Matkoma.com

Publicerad 2013-03-29 17:22:00 i Allmänt

Det är faktiskt rätt jobbigt med påsk, allt ätande... usch mår illa, tänker inte äta en enda godis bit mer!
Mat, paj, godis, påskägg, mer godis... nej nu får det va nog!
Men så har man väl sagt om det mesta och ändå efter någon dag är man igång igen, ingen självbehärskning alls...
I dag va vi ut i solen, riktigt skönt men det blåste rätt kallt....
barnen viste ju om att påskharen skulle komma medans vi va ute så blev lite över en timme i alla fall innan vi gick hem, väl hemma så letades det ägg och alla vart nöja som tur va.
Nu hade ju inte vi värsta påsk presenterna som jag sett många ge ungarna, shit en del har ju rena julaftonen!!
Måste va nått nytt påhitt för när man själv va liten fick man ett ägg med godis samt ev nått klistermärke eller så!
Mina fick såpbubblor och lillen en studsboll, den äldsta fick lite fick pengar..
Jag och sambon fick nöja oss med att torka upp all såpbubbel vatten som spilldes hejvilt på golv och soffan :P
Om ni vet det där tricket med vad är klockan så kollar personen och häller ut vattnet eller vad den nu har för vättska i handen :) typ såna rörelser har våra när som springer hej vilt.
 
Resten av fredagen kommer bli lugn, hyrt lite film så blir en softar kväll.
Glöm inte tävlingen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela