minbloggomfamiljen.blogg.se

Här skriver jag om min familj mig själv så klart och det jag älskar, hatar mm

Tjohooo!!!

Publicerad 2013-04-08 12:31:28 i Allmänt

Hejhopp...
Varit lite skit dagar så har inte orkat uppdatera, hänt en massa och man har verkligen fått upp ögonen för en del människor, nu gäller det bara att man lär sig och inte är så jäkla snäll hela tiden.
Men nog om det, snart är det dags, mindre en tre veckor kvar tills resan går med mina underbara två äldsta ungar till ULLARED, två dagars inferno med shoping ;)
ska bli as kul!
A har fyllt år så han fick av oss ett par DC skor, dom blev väldigt uppskattade och ja dom va så fina.
Kul bara att lagom till skol start kommer vintern igen :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela