minbloggomfamiljen.blogg.se

Här skriver jag om min familj mig själv så klart och det jag älskar, hatar mm

Skärtorsdag eller skär torsdag ;)

Publicerad 2013-03-28 10:47:02 i Allmänt

Det är ju så klart skärtorsdag i dag men jag missar lätt och särkskriver relativt ofta...tyvärr =)
Men försöker att komma ihåg svenska lektionernas viktiga regler :P
 
Nåja i dag va det lämning på dagis för en påsk pirat, samt lämning hos tandis för den största killen som fick laga ett hål, han kom hem bedövad och kände sig ganska lustig då han inte kände halva ansiktet :)
Nu är han dock iväg på prao, sista dagen!!
Lilla sessan är i skolan trotts att jag tyckte hon skulle vara hemma då hon kände sig lite nere i går kväll (förskyldning på G) men icke, pigg i morse, och det är ju ändå sista skoldagen så vist lillstumpan gå iväg och om det inte funkar får hon ju komma hem.
 
Lucas och jag kom hem i morse och möttes av två påsk kärringar, (gårdens städtanter) som har klätt ut sig :) dom såg riktigt roliga ut och hade verkligen gott all in, bjöd på godis gjorde dom med...
Va ju igentligen fel i alla lägen att sitta in en bil med godiskorgar och ropa till sig ungar...hhmmm men nu va jag ju där och lucas föstod väl inte så värst mycket eftersom han inte ens gick fram till bilen, men nog tyckte han att dom såg lustiga ut dom där två kärringarna ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela