minbloggomfamiljen.blogg.se

Här skriver jag om min familj mig själv så klart och det jag älskar, hatar mm

Mina egna super modeller...

Publicerad 2013-03-25 12:30:34 i Allmänt

Inget nytt att jag älskar kläder speciellt till barnen...
Mina ungar älskar dem med, hur roligt som helst att prova och fotas.
Min önskan är att ha en riktig system kamera, dessa är fotade med en mobil sen lite redigerade med ljus i ps.
Kläderna dom har kommer bla från småfolk, molo, hm, åhlens, mala, melton.
 

















Kommentarer

Postat av: Normans

Publicerad 2013-03-25 13:19:44

Sötisar! Underbara bilder! Saga har blivit så stor, en riktig liten tjej liksom, särskilt på bilderna med jeansleggings, gympadojjor och tunika.
Det är fina barn du har! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela